سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از آنجا که در یکی از شبکه‌های خبری اعلام شده که  یک سیارک به سمت زمین در حال حرکت است و ممکن است از لایه‌های جوی عبور کرده و به زمین اصابت کند  ــ با احتمال 6000/1 ــ عواقب احتمالی برخورد این سیارک با نقاط مختلف جهان به شرح ذیل پیش‌بینی می‌گردد: 

 

هندوستان؛  بالیوود اعلام ‌کرد؛ سیارک فرود آمده حامل خواهر آمیتا باچان بوده که در یک آدم ربایی به سیاره مزبور انتقال داده شده و از یک سال پیش یکه و تنها آنجا زندگی می‌کرده . بالیوود همچنین اعلام می‌کند؛ این دختر که نخواست نامش فاش شود قرار است هفته آینده با آمیتاباچان ازدواج! کند.

 آمریکا؛ جرج بوش اعلام ‌کرد؛ این انفجار حاصل یک عملیات انتحاری بوده، که توسط طرفداران صدام و با همکاری القاعده صورت گرفته و سیارکی در کار نبوده به همین خاطر ما باید به سوریه حمله کنیم.

 عربستان؛ وزارت نفت این کشور اعلام ‌کرد؛ بر اثر این برخورد شدید یک چاه نفت جدید ایجاد شده که از آن "بنزین" فوران می‌کند. بعلت خداداد بودن این نعمت، ملک عبدالله  تصمیم گرفت بنزین‌های این چاه را به قیمت 50 دلار به اسراییل بفروشد و درآمد حاصله را به ملت مظلوم فلسطین کمک کند.

 چین؛ مردم چین با بازسازی مجدد همین سیارک ولی بسیار ارزانتر و صادر کردن آن به کهکشان، باعث ورشکسته شدن همه‌ی سرمایه‌دارهای کهکشان راه‌ شیری شدند.

 اسراییل؛ چون ارتش اسراییل اشخاص را با اندازه‌ی سنگ پرتاب شده شناسایی می‌کند، به این نتیجه می‌رسد که این سنگ را خود حضرت داوود پرتاب کرده، لذا در محل برخورد، کنیسه‌ای برای عبادت و ذبح قربانی(کودکان فلسطینی) می‌سازد.

 ایران؛ وزارت امور خارجه شایعه‌ اخیر را مبنی بر اینکه صدای انفجار، حاصل از آزمایشات هسته‌ای ایران در "بندر! قزوین" در 60کیلومتری استان! "نمک آبرود"  است را به شدت تکذیب ‌کرده و آن را شوخی آوریل آمریکاییها اعلام می‌کند.

 ترکیه؛ نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: این سنگ  هم  سنگ دیگری است که اروپا جلوی پای ترکیه انداخته تا  کشورش به اتحادیه اروپا نپیوندد. لذا با پیشنهاد 100میلیون دلاری به حسین رضازاده برای پذیرش تابعیت ترکیه و برداشتن این سنگ از وی کمک می‌خواهیم.

 آلمان؛ بر اثر برخورد این سیارک در منطقه یهودی‌نشین آلمان، و بحران ایجاد شده، وزارت خارجه این کشور اعلام کرد: امسال جام جهانی! برگزار نمی‌شود و برای جبران این مظلومیت یهودیها، اسراییل بدون برگزاری مسابقه به عنوان قهرمان جام معرفی می‌شود.

 فرانسه؛ بعلت وجود یک لایه‌ی سیاه در جداره‌ی خارجی این سیارک، طبق حکم دادگاه قانون اساسی فرانسه، این لایه حجاب اسلامی به شمار آمده و فرود آن در خاک فرانسه نوعی ترویج دین محسوب شده و  در هیچ جای فرانسه اجازه ورود به این سیارک داده نمی‌شود، لذا این سیارک به کهکشان خودش عودت داده شد.

 خلیج همیشه فارس؛ بر اثر برخورد این سیارک در خلیج فارس جزیره‌ی جدیدی ایجاد ‌شد که بلافاصله کشور امارات متحده با ارایه مدارک کاملا مستند و قوی ثابت ‌کرد که این جزیره از 500 سال پیش متعلق به این کشور بوده است

 

 


   مدیر وبلاگ